Vše o nákupu a reklamaci

 

Vrácení zboží:


Jak postupovat:

  • Zboží vložte do krabice a připravte k odeslání.

Odeslání kurýrem PPL:

  • Formulář pro objednání svozu balíku naleznete na www.ppl.cz . Svoz si můžete také objednat na zákaznické lince PPL: 225 331 500
  • Do formuláře vyplňte:


Příkazce - uveďte Vaší adresu, kam má přijet PPL kurýr 
Příjemce - uveďte naší adresu:
Jméno: KDE Group s.r.o. , Valchařská 36, Brno 61400 Tel.: (+420) 702 049 139
 

Odeslání českou nebo slovenskou poštou:

  • Balíček odešlete na jakékoli pobočce ČP na adresu:  KDE Group s.r.o. , Valchařská 36, Brno 61400 Tel.: (+420) 702 049 139

 



Doplňující informace:

  • Reklamované zboží nepoškozené a zabalené v původním balení vraťte do 14-ti dní od obdržení balíčku. 
  • Standardní doba na vyřízení reklamace je 1 týden. Dle obchodních podmínek máme 30 pracovních dní na vyřizení reklamace.


V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat: 

Zavolejte přímo na reklamační oddělení: (+420) 702 049 139

Nebo napište na: reklamace@eurovlasy.cz 


 

Nahorů